خوش آمدید

ورود / / ثبت نام

پارلمان اروپا قطعنامه‌ای با خواست تحریم بیشتر تهران و تروریست ‌خواندن سپاه تصویب کرد

Translate:

پارلمان اروپا با رای مثبت اکثریت اعضا، قطعنامه‌ای در واکنش به حملات جمهوری اسلامی به اسرائیل تصویب کرد که در آن از اتحادیه اروپا خواسته شده است با تجدیدنظر در استراتژی خود در قبال تهران، تحریم‌های جمهوری اسلامی را گسترده‌تر و سپاه پاسداران را به عنوان گروهی تروریستی شناسایی کند.

پارلمان اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت قطعنامه‌ای را در پاسخ به حملات جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل به رای گذاشت که در این رای گیری ۴۳۵ عضو پارلمان شرکت کردند.

بر اساس نتایج رای‌گیری، ۳۵۷ عضو پارلمان اروپا به این قطعنامه رای مثبت و ۲۰ عضو رای منفی دادند.

پیشنهاددهندگان قطعنامه از اتحادیه اروپا خواسته‌اند در استراتژی خود در قبال جمهوری اسلامی ایران تجدیدنظر و تحریم‌ها را گسترده‌تر کند.

طی این قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا خواستار تحریم افراد و نهادهای بیشتری چون مانند بیت رهبری، ستاد کل نیروهای مسلح ایران، قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء و فرمانده آن غلامعلی رشید، نیروی دریایی سپاه، وزیر دفاع ،سرتیپ محمدرضا آشتیانی شده است.

پارلمان اروپا درخواست پیشین خود را از نماینده عالی اتحادیه در امور خارجی و سیاست امنیتی برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا تکرار کرد.

این قطعنامه با اشاره به اقدامات چند سال گذشته سپاه در خاک اروپا تأکید کرده که برای عملی کردن این تصمیم خیلی دیر شده است.

ارسال دیدگاه:   

دیدگاهتان را بنویسید

Under Construction

“We are improving our website to offer the best experience for our growing community.”